Mijn oefenprogramma wordt niet bijgewerkt

Heeft uw zorgverlener uw programma bijgewerkt, maar ziet u dit niet terug op PhysiApp voor iOS/Android?

Dan dient u het programma te verversen. Dat doet u door vanaf het overzicht met oefeningen het scherm (binnen het groene vierkant zoals hier beneden getoond) naar beneden te trekken tot het draaiende icoontje begint te draaien. Uw programma wordt vervolgens bijgewerkt:

Als u PhysiApp opent op uw iOS- of Android-toestel en u merkt dat uw programma niet is bijgewerkt, kan het ook zijn dat u nog steeds bent ingelogd op uw oude programma en uw zorgverlener inmiddels een nieuw programma heeft opgesteld.

Om toegang te krijgen tot uw nieuwe programma:

  • Open PhysiApp op uw iOS- of Android-toestel
  • Ga naar Voorkeuren
  • Klik op "Log uit" om u uit te schrijven uit uw huidige programma
  • Log in met uw nieuwe toegangscode
Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Nog verdere hulp nodig? Bericht sturen Bericht sturen