Hoe in contact te komen met een probleem?

NB. Als u problemen ondervindt met videoconsult, verzoeken wij u graag om onze "hulp met videobellen" aan te klikken rechtsboven op deze pagina. U wordt doorverwezen naar een formulier dat ons alle informatie geeft om u effectief te helpen.

Soms gaan dingen mis. 

We zijn hier aan de andere kant van de telefoon of e-mail om u te helpen. Maar om de snelste oplossing te krijgen en een spelletje e-mailtennis te vermijden, hebben we hier een paar verzoeken aan u om ervoor te zorgen dat wij of uw zorgverlener u zo efficiënt mogelijk kunnen helpen. 


  1. Zorg ervoor dat u eerst met uw zorgverlener heeft gecontroleerd of uw programma mogelijk is verlopen, of dat zij uw programma hebben gewijzigd.

  2. Vermeld het probleem 

    b.v. "PhysiApp herkent mijn toegangscode niet." 

  3. Laat ons weten hoe u meestal toegang heeft tot uw programma en of u hetzelfde probleem heeft gehad met uw andere portalen.

    Zoals u weet kan PhysiApp draaien op een webbrowser, een iOS-app en een Android-app. Hoe meer details u ons kunt vertellen, hoe beter. Bijvoorbeeld "Ik heb meestal toegang tot PhysiApp op mijn iPhone via de app, maar om een of andere reden werkt dit niet meer".

  4. Neem een screenshot of video van het probleem.

    Met zoveel verschillende laptops, computers, smartphones, tablets en besturingssystemen in de wereld zijn er nog meer potentiële bronnen van fouten. Als u een pop-up, een waarschuwing, of onregelmatig gedrag op ons platform ervaart, hoe meer beelden u ons kunt sturen hoe beter. De meeste hardware apparaten hebben tegenwoordig de mogelijkheid om een screenshot (een foto van uw huidige scherm) en zelfs een video te maken. Probeer dit, indien mogelijk, samen met uw e-mail te sturen. Dit helpt ons en onze ontwikkelaars enorm om u te helpen. Verschillende hardware zal verschillende manieren hebben om toegang te krijgen tot deze functies, dus kijk naar enkele van de links hieronder, of gebruik uw webbrowser om te zoeken naar "Hoe maak je een screenshot op een XXXXXXX".

    Hoe maak je een schermafdruk op een Mac?

    Hoe maak je een screenshot op een Windows-computer?

    Hoe maak je een screenshot op een iPhone?


    Hoe maak je een schermafdruk op een Android-toestel?

  5. Stuur uw e-mail naar uw zorgverlener of neem contact op met support@physitrack.com.
** Veel technische problemen worden opgelost wanneer een software-upgrade op uw apparaat wordt geïnstalleerd. Hoewel deze upgrades vervelend kunnen lijken, zijn ze van vitaal belang om ervoor te zorgen dat uw apparaat het best beschermd is tegen eventuele bedreigingen en dat alle systemen die op uw hardware draaien, dit op de meest efficiënte manier kunnen doen.

Dus als uw computer, smartphone of tablet u op de hoogte brengt van deze upgrades, moet u ze zeker toestaan. **

Ga naar het menu "Instellingen" op uw hardware om te controleren of er software-upgrades zijn om te installeren.

Nog verdere hulp nodig? Bericht sturen Bericht sturen